9lives

Nvidia levert grote update voor GeForce-drivers

Nvidia levert grote update voor GeForce-drivers


23 February 2012 0:47 | Nieuws | Michael.Cox | 21 reacties

Voor wie een grafische kaart van Nvidia bezit, is de tijd gekomen om zijn drivers te updaten. Het bedrijf heeft versie 295.73 van de GeForce-drivers online gezet die de performance van verschillende games drastisch zal verbeteren. Mass Effect 3 bijvoorbeeld zal, indien je SLI gebruikt, twee keer zo vlot draaien dan onder de vorige drivers (285.62). Ook als je The Elder Scrolls V: SkyrimCall of Duty: Modern Warfare 3 of Diablo III speelt, zal de update de moeite waard zijn. Klik hier om te controleren of jouw drivers wel up-to-date zijn.

 

Bron: Hot Hardwareexterne link
 
1 100% rep

Pils123 zegt op 23/02/2012 1:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is er enige verbetering bij bf3?
1.1 100% rep

Teknohol1c zegt op 23/02/2012 10:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ff inpikken

Ik zag hier daarnet een nieuwspost/gerucht-roddel staan over ps4 die amd-graphics krijgt! Waar is deze naartoe????
1.2 100% rep

caligula zegt op 23/02/2012 11:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bij bf 3 ook
2 100% rep

Ripperke zegt op 23/02/2012 3:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik krijg een bericht automatisch als er een update is bij mail of nvidia systra ikoon
2.1 100% rep

CtrlAshDel zegt op 23/02/2012 13:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
*systray icoon

voor de mensen die hem niet begrepen
3 100% rep

liama zegt op 23/02/2012 7:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ben het nu aan het afhalen zal straks eens kijken als het inderdaad een verbetering is
4 100% rep

maccie zegt op 23/02/2012 8:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
straks eens uittesten, niet dat ik veel problemen had om +60fps te halen in skyrim
5 100% rep

klaasj91 zegt op 23/02/2012 9:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gisteren al gedownload en geinstalleert straks ffkes testen op diablo
6 100% rep

The_Flurk zegt op 23/02/2012 13:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb sinds 275.xx problemen met de install. Nieuwere versies krijg ik niet geinstalleerd. Altijd 'installation failed'. Er zijn een hele boel mensen met dit probleem. Dat ze eens zorgen dat hun drivers deftig installeren of tenminste een oplossing bieden anders dan 'herinstalleer uw OS'?!
6.1 100% rep

WK.RedruM zegt op 23/02/2012 18:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
LoL sorry maar de noobishness druipt er vanaf van uw post.
Misschien moet ge eens leren gaan op het forum van guru3d.com daar helpen ze mensen als u wel als ge vriendelijk zijt tenminste.
6.2 100% rep

The_Flurk zegt op 23/02/2012 20:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Google gerust even 'installation failed nvidia drivers'. Hier en daar is het oplosbaar met een registry fix maar lang niet in alle gevallen. In de meeste gevallen ligt het aan het feit dat er geen permissie geleverd wordt aan bestand die moeten worden overschreven in de registry. Die installer is bugged. Mensen die nvidia support contacteren krijgen het antwoord hun OS te herinstalleren. So next time... Make sure your response makes sense...
7 100% rep

nasredinho zegt op 23/02/2012 13:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
het is een verbetering voor Skyrim in ieder geval met mijn gtx580... ik geraak nu vlotjes boven de 100 fps en geraak 120 en meer bij momenten.
overal maximum settings 1920x1080 resolutie
8 100% rep

Thermos zegt op 23/02/2012 14:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Yay, betere drivers
9 100% rep

Kreagel zegt op 23/02/2012 14:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik ben ze nu aan het downloaden eens kijken wat het geeft bij codmw3
10 100% rep

Sparrow zegt op 23/02/2012 15:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vanavond is mee bezig houden seh!!! En dan SKYRIM!
11 100% rep

ICE_bel zegt op 23/02/2012 15:52   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ze zouden beter wa tijd steken in het nog laten draaien van oudere games ....
11.1 100% rep

WK.RedruM zegt op 23/02/2012 18:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
?
Kweetni over wa gij het hebt maar ik kan echt wel eender welk spel van vroeger nog altijd perfect spelen op mijne Win7 x64 pc ze... tot en met de DOS tijd van vroeger...
11.2 100% rep

lowscore zegt op 24/02/2012 2:38   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ook een Baldur's Gate II zonder graphical glitches? Of een Splinter Cell (de eerste dus) met correcte schaduwen?
12 100% rep

drone001 zegt op 23/02/2012 16:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En ervoor zorgen dat de driver niet meer faalt in windows zelf. Af en toe geflikker en dan de melding dat er een driverfout is geweest...
12.1 100% rep

WK.RedruM zegt op 23/02/2012 18:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heeft ni veel met de driver te maken, eerder met de HW acceleratie in browsers en Adobe Flash applicaties die er destijds plots zijn bijgevoegd. Als ge dat afzet dan hebde da waarschijnlijk ni meer, en da probleem noemen ze TDR. -> Guru3D.com forums
13 100% rep

Kreagel zegt op 23/02/2012 18:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
moet ge toevallig ietske verandere in uw instellinge /codmw3 graphic settings ?


@12

ik heb momenteel nog geen geflits gehad dus dat probje zal wel gefixt zijn