Nieuwe patch voor Anno 1404 beschikbaar

Nieuwe patch voor Anno 1404 beschikbaar


17 February 2010 17:26 | Nieuws | Hanzz | 13 reacties

De laatste telg in de populaire Anno-reeks, Anno 1404, krijgt vandaag zijn tweede Patch. De Patch, die op de website van Ubisoft te downloaden is, upgrade je versie naar 1.2. Een aantal kleine foutjes zijn uit het spel gehaald en andere aanpassingen zijn gemaakt om het spel evenwichter te maken. Zo zal het niet meer mogelijk zijn om de routes van vijandige transportschepen te zien en zijn enkele bugs die het onmogelijk maakte om een missie te winnen verdreven.

De patch voegt ook de zogenaamde Golden Ships toe, die verkrijgbaar zijn voor de speler als alle Achievements voltooid zijn. Om alle veranderingen te bekijken en de patch te downloaden, kan je terecht op Ubisoft's Anno 1404 website.

 

Binnenkort verschijnt trouwens de uitbreiding Anno 1404: Venice die het spel nog straffer moet maken. Anno 1404 is wat ons betreft dan ook een must have voor elke liefhebber van het genre.

 

Bron: Ubisoftexterne link

Informatie over Anno 1404


Releasedatum: 26-06-2009
Ontwikkeld door: Related Designs
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
Age 7+
 
1 100% rep

Herr Doktor zegt op 17/02/2010 11:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
gewoon een zalig spel, leuk om te zien dat ze er nog aan sleutelen
2 100% rep

JasperCLA zegt op 17/02/2010 13:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik hoop dat de uitbreiding ook wat vernieuwing met zich meebrengt
3 100% rep

Yusifer zegt op 17/02/2010 13:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En even dacht ik hier dat het om de Venice-patch ging, wat een teleurstelling. Nee niet echt hoor, gewoon ne dikke week wachten en dan komt het uit (zou ergens eind deze maand zijn peins ik).
4 100% rep

spinx zegt op 17/02/2010 15:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
anno 1404 is een van de beste games die ik ooit heb gespeeld... zo verslavend en ontspannend...
5 100% rep

Karre zegt op 17/02/2010 15:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eén van de meest underrated games van 2009 gewoon.
5.1 100% rep

Herr Doktor zegt op 17/02/2010 15:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
in PCgameplay stond hij toch op nr 3 van game of the year dacht ik dus zo underrated is hij niet. Gewoon een spel waar ge honderde uren aan kunt versleiten om de 'perfecte' stad in elkaar te sleutelen
5.2 100% rep

den crack zegt op 17/02/2010 19:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
de leercurve heeft het spel een beetje zeer gedaan,veel mensen die het niet meer spelen daar door
5.3 100% rep

Bluestrike zegt op 17/02/2010 21:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Of het gebrek aan degelijke uitleg
De vorige anno had een hele ingame manual.
5.4 100% rep

fty zegt op 18/02/2010 14:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mijn eerste Anno die ik ooit gespeeld heb was de deze. Ik heb meteen de campaign gespeeld en daar wordt alles stap voor stap uitgelegd, en dit gedurende de hele campaign. Hierna was de basis gelegd om op mijn eentje aan de slag te gaan. En hier ben ik niet voor verassingen komen staan zoals functies die niet uitgelegd waren.
De leercurve verloopt volgens mij matig maar wel tijdens de eerste 20(mss30) uur van het spel.
6 100% rep

Kreative88 zegt op 17/02/2010 15:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd,

Een absolute topper!
7 100% rep

willyfever zegt op 18/02/2010 10:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eén van de beste games op PC vorig jaar!!!
7.1 100% rep

EryciusPuteanus zegt op 18/02/2010 17:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
true that!

als venice uit is ga ik zeker nog eens spelen!
8 100% rep

JasperCLA zegt op 18/02/2010 23:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Maar als je 1 stad hebt gemaakt hoef je dat echt geen 10 keer meer te doen, wat wel jammer is in de game.