Homefront

Preview
Review
Download
Button-Brown:

Button-Brown: "Homefront 2 zal knallen"


16 March 2012 12:06 | Nieuws | Matthew | 16 reacties

Homefront, de controversiële shooter van Kaos en THQ, deed het uiteindelijk bij de critics niet fantastisch, maar het was toch een redelijk commercieel succes. Met meet dan 1 miljoen verkochte units en 2,4 miljoen geproduceerde copies heeft THQ toch het nodige verdiend om aan een sequel te denken. Deze keer is het echter Crytek die het heft in handen mag nemen. Het bedrijf dat eerder Crysis en diens vervolg ontwikkelde en nu bezig is met Ryse gelooft in zijn project.

Nick Button-Brown van Crytek: "Ik denk dat we met de juiste benadering, onze Crytek-kwaliteit en dezelfde marketing als het origineel veel mogen verwachten bij de lancering van Homefront 2. Vooral je de setting van het nieuwe deel vergelijkt met zijn voorganger. Ik kan er niets over zeggen, maar het zal knallen!" Eerder liet Danny Bilson al verstaan dat de Mississippi een belangrijk onderdeel zou worden, "maar niets staat vast. Het team beslist daarover".

Homefront 2 lanceert in het financieel jaar 2014, dus tussen april 2013 en maart 2014. 9lives beoordeelde het origineel met een 78.

Informatie over Homefront


Releasedatum: Onbekend
Ontwikkeld door: To Be Announced
Uitgegeven door: To Be Announced
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
To Be Announced
 
1 100% rep

badgirl zegt op 16/03/2012 12:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nog zo lang pfffff
had de game deze jaar al verwacht

vond het wel een boeiend game
1.1 100% rep

maximmichel zegt op 16/03/2012 16:34   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Er blijken wel erg veel scholen die steeds dezelfde fout aanleren aan "bepaalde" mensen. Deze jaar...
1.2 100% rep

badgirl zegt op 16/03/2012 16:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
1.3 100% rep

xSkunkWarzx zegt op 16/03/2012 17:06   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Wir sind Grammatiknazi's !!!!!
1.4 100% rep

Teknohol1c zegt op 16/03/2012 22:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ge zou voor minder want 't gaat er soms hard over vandaag de dag...
2 100% rep

WauWsy zegt op 16/03/2012 14:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vond de singel player behoorlijk goed. Wel zeer kort. Kwa multiplayer is het spel ook heel leuk. Alleen jammer van al die voertuigen.
3 100% rep

elazzja zegt op 16/03/2012 14:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Met de CryEngine 3 zijn sowieso mooie beelden mogelijk. Als de game tenminste voor de PC gemaakt zal worden en geen CryEngine 3 consoleport. Dan wordt het de mooiste shooter ooit.
4 100% rep

Teknohol1c zegt op 16/03/2012 14:30   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Hmmm, waarom niet bij dezelfde ontwikkelaar blijven? Ik vrees dat de feel van homefront anders zal zijn doordat het door een andere ontwikkelaar wordt gemaakt...

Ik vond homefront nu es zo hard knallen, ook al kreeg het erg veel onnodige kritiek...
4.1 100% rep

Hick zegt op 16/03/2012 15:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vond het ook een geweldig spel, hele goede mp (als hij werkte tenminste )
4.2 100% rep

Teknohol1c zegt op 16/03/2012 22:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Op forum heb ik er nogal wat teweeg gebracht omdat ik er echt ni van over kon dat bepaalde mensen (van wie ik dacht dat we zowat op dezelfde lijn zaten qua games) het spel keihard kwamen afbreken...
5 100% rep

leikes1 zegt op 16/03/2012 15:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
heeft verdienT met een t, met een d klinkt dat even goed en dan is 't nog eens juist geschreven ook.
Ik wil hier niet 't schoolmeesterken uithangen, maar juisd is juisd.
5.1 100% rep

Matthew zegt op 16/03/2012 15:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Meer dan gelijk, ik ben iets te snel geweest. Merci voor de melding!
5.2 100% rep

leikes1 zegt op 16/03/2012 16:34   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Awel, mensen die hun fout kunnen toegeven daar heb ik nu eens veel respect voor.
5.3 100% rep

Just not me zegt op 16/03/2012 20:48   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Het zal voor Matthew veel betekenen dat hij jouw respect heeft.
6 100% rep

SSX123 zegt op 16/03/2012 16:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Homefront was super goed maar ik snakte naar meer gameplay was iets te kort maar wel hard ! Ik ben echt benieuwd naar homefront 2 !
7 100% rep

iceee(k) zegt op 17/03/2012 10:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hopelijk knalt het wat langer dan het eerste deel wat zeker niet slecht was maar veel te kort