Call of Duty 5

Preview
Review
Special
Map Pack-bundel World at War is 'deal of the week'

Map Pack-bundel World at War is 'deal of the week'


08 March 2010 15:46 | Nieuws | pieterm | 9 reacties

Softwaregigant Microsoft lanceert deze week weer een nieuwe tijdelijke promotie op Xbox Live Marketplace. Eigenaars van een Xbox 360-spelconsole die in het bezit zijn van een Xbox Live Gold-account kunnen vanaf vandaag de Call of Duty World at War Map Pack-bundel iets goedkoper in huis halen. Normaal gezien bedraagt de prijs 2.000 Microsoft Points (24 euro), maar deze week wordt die verlaagd tot 1.600 Microsoft Points (19,20 euro).

 

De Map Pack-bundel van Call of Duty: World at War bevat negen multiplayermaps en drie coöp-zombiemaps uit Map Pack één, twee en drie. Je kan vechten in het verscheurde Berlijn in de level Nightfire, dood en verderf zaaien bij de watervallen van Banzai en en metalen eiland verdedigen in Battery. Blijft het daar bij? Absoluut niet. Zombies en Hell Hounds vallen aan in Verrückt, Shi No Numba en Der Riese. Flink wat actie verzekerd met andere woorden.

 

Call of Duty: World at War

Bron: Major Nelsonexterne link

Informatie over Call of Duty 5


Releasedatum: 14-11-2008
Ontwikkeld door: Treyarch
Uitgegeven door: Activision
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc ps2 nds x360 ps3 wii
Age 18+
 
1 100% rep

Scavenger zegt op 08/03/2010 16:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Toch nog verdomd veel geld voor wat extra mapjes
2 100% rep

mr magic zegt op 08/03/2010 16:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik blijf dit gewoon geweldig vinden dat ze dit doen. Waar CoD toch mee wegkomt, ongelooflijk.
3 100% rep

chaplain1223 zegt op 08/03/2010 17:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
iedereen die extra maps wou, heeft ze al lang gekocht denk ik.
4 100% rep

Kolores zegt op 08/03/2010 18:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb ze alle 3 gekocht eind oktober aan 5 euro 't stuk.
Het was toen geen 'Deal of the Week', het stond gewoon aangekondigd als Message of the Day in het beginmenu van cod 5 zelf.
5 100% rep

ps3forlife zegt op 08/03/2010 18:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Maar de enigste mappen die goed zijn is Shi No Numa en Der Riese... Dus 14euro zouw een deal of the week zijn
6 100% rep

ULTRAnumb zegt op 08/03/2010 18:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
9 maps en 3 co-op voor 20 euro whaw, gewoon whaw
en mensen blijven die CoD crap spelen
7 100% rep

WK.RedruM zegt op 08/03/2010 21:15   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Lekker gratis op PC, zoals het moet.
8 100% rep

kiewitcity zegt op 09/03/2010 16:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dat ze die deals vd weekin hun reet steken ..ze beginnen serieus in herhaling te vallen...
9 100% rep

Polmansol zegt op 12/03/2010 17:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Djeezes, en zolang er onnozelaars zijn die het kopen gaan ze blijven zeveren mee hunnen betalende DLCrap.